2013. február 14., csütörtök

1 éve

Párárárrráááááááá

10 év után épp egy évvel ezelőtt szívtam el az utolsó cigarettámat!!
1 éve nem dohányzom!!!!

Azért az nem mondom, hogy nem-dohányzó lettem... Még most is hiányzik, és sokszor álmodom hogy cigizek (persze bűntudattal).. De gondolom ez is jobb lesz az évekkel.. Itt még nem is gáz, csak otthon, ahol mindenki gyárkémény másodállásban.

De csak bíztatni tudok mindenkit, mert nehéz ugyan, de nem lehetetlen feladni a dohányzást!



És persze BOLDOG VALENTIN-NAPOT mindenkinek, aki ünnepli!
Aki nem, annak boldog csütörtököt!

Na pá!!

xxx

2 megjegyzés:

  1. Wow ez nem semmi, nagyon büszke lehetsz magadra,hogy sikerült!! :) Szerintem a cigizéssel álmodás normális, biztosan jobb lesz majd az évek során! Az én apum 30 év dohányzás után tette le a bagót, ráadásul úgy, hogy kocsmában dolgozik napi 16 órát, és mégis meg tudja állni, hogy ne, már 16 éve.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, az vagyok! És biztos apukád is!!
      Én mindig is dohányos voltam, azt hiszem már az anyaméhben is, szüleim is szívták megállás nélkül, én meg velük, aztán tesóm, aztán 16 éves korom óta én is.. És szerettem cigizni, nem is akartam feladni. Aztán egyszer csak elegem lett, és pont. Remélem soha nem esek vissza!

      Törlés