2014. május 5., hétfő

Búcsú

Eljött a búcsú ideje. Ezer éve nem írok bejegyzéseket, az újdonság hétköznapivá vált, és az az igazság hogy a suli miatt (is) időm is alig van.
De a fő indok mégis csak az, hogy néhány héttel ezelőtt befejeztem ezt a hivatásom, elhagytam az utolsó családom, és nem vagyok már nanny. Valószínűleg (soha ne mondd, hogy soha) nem is leszek az többé.

Mint talán sokan tudjátok, könyvelést tanulok, és végre kaptam egy olyan állásajánlatot, ahol gyakorlati tudást szerezhetek a meglévő elméleti mellé. Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert végre azt csinálom, ami mindig is érdekelt. Azt hiszem ezt szeretem leginkább Angliában. A lehetőséget, amivel csak élni kell.

Az elmúlt három évért mint au pair, majd nanny, rendkívül hálás vagyok, mert ez segített elérni az álmaimat. És habár nem volt mindig tökéletes hostcsaládom, a gyerekeket nem lehet elfelejteni, rájuk mindig meleg szívvel gondolok. Fantasztikus emlékek, fantasztikus utazás, de a java még csak most jön!

Köszönöm, hogy velem tartottatok. Remélem, hogy ti is megtaláljátok a számításaitokat, bármerre is járjatok a világban.

"Csak az számít, hogy tudd, mit akarsz, és küzdj érte."



1 megjegyzés: